woensdag 6 augustus 2014

Goodies from Stockholm!

Ik vertelde al dat ik onlangs op city trip ben geweest naar Stockholm. Daar aangekomen waande ik me in het Walhalla van de ware foodie! Overal vind je wel healthy drankjes of gerechtjes. In elke coffee shop kwam ik ook de organische Sealand Birk drinks tegen. Dit organische sap wordt in de vroege lente rechtstreeks getapt van Nieuw-Zeelandse berkenbomen. Een enorm verfrissend en dorstlessend drankje dat niet te zoet is!.

In een lokale organische raw food shop kwam ik eindelijk de cacao nibs en de cacao in poedervorm tegen waar ik al lang naar op zoek was. Niet zo cheap, maar kom, je belooft lang toe te komen met zo'n zak.


Thuis aangekomen was het tijd om deze rauwe cacaosensatie eens uit te testen. En bij deze het resultaat: mijn raw cacao - banaan - low fat morning shake! Bij gebrek aan een plantaardige variant, gebruikte ik koemelk. In combinatie met de natuurlijke zoetheid van de banaan is het rauwe cacaopoeder een absolute aanrader. Op de foto heb ik de de shake afgewerkt met een laagje gemalen hazelnoot. Deze shake is klaar in amper 2 minuten, de ideale power start van je dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten