woensdag 13 augustus 2014

LIEBSTER Award






Mijn lieve vriendin Sharon nomineerde me voor de LIEBSTER AWARD.
Hier zijn de regels:

  • Beantwoord alle vragen en link terug naar de persoon die jou nomineerde. 
  • Nomineer op jouw beurt 11 bloggers met minder dan 200 volgers (op hun blog, Bloglovin’, …). 
  • Let op: de persoon die jou nomineerde, kan je zelf niet meer nomineren. 
  • Stel jouw nominees 11 vragen naar keuze. 
  • Informeer ten slotte jouw nominees dat ze door jou genomineerd werden! 
  • Bezorg ze een link naar jouw blogpost voor meer info.

Sharons vragen voor mij:

1. Als je voor een dag iemand anders kon zijn, wie zou je dan kiezen?
Ik zou graag voor een dag in de schoenen van Laura, ook wel bekend onder de naam "running Lau", staan. Ze is een enorm populaire Nederlandse (én internationaal bekende) blogger met een killer body en een joie de vivre om ú tegen te zeggen. Check zeker ook haar inspirerende Instagram account, you won't regret it!

2. Vanwaar kwam het idee om een eigen blog te beginnen?
Ik had eerst een Instagram account waar ik foto's op postte van nieuwe receptjes die ik uitprobeerde of van healthy stuff dat ik uittestte. Mensen begonnen me na een tijdje te vragen naar receptjes en tips. Bovendien hou ik ook enorm van schrijven en wil ik m'n ideetjes graag met iedereen delen. Terwijl de meeste mensen beginnen met een blog, waaraan ze daarna hun Instagram account koppelen, is het bij mij dus net omgekeerd gegaan!

3. Wat verkies je: naar de cinema gaan of thuis series kijken?
Liever lekker thuis, met de gordijnen toe, een dekentje goed gezelschap en een lekker hapje.

4. Wat is jouw favo make-upmerk?
Ik heb niet meteen een favoriet make-upmerk. Bovendien hou ik er wel van om dingen te testen en te experimenteren met verschillende merken. Zo ben ik als sinds geruime tijd op zoek naar dé perfecte BB-cream...en die heb ik voorlopig nog niet gevonden ;)

5. Hoe zou jouw best friend je omschrijven in slechts een paar woorden?
Vriendelijk, sociaal en impulsief.

6. Wat is jouw favoriete snoep?
Mijn all-time favorite sin zijn Maltesers. Ik krijg er maar niet genoeg van en zou me er haast ziek aan kunnen eten!

7. Naar hoeveel verschillende landen heb je al gereisd?
Ik denk zo'n 8 verschillende landen. Ben nog nooit in Amerika, Australië of Azië geweest, maar die landen staan op m'n bucket list!

8. Hoe ziet de gemiddelde dag eruit voor jou?
Aangezien een weekdag niet zoveel voorstelt, beschrijf ik je m'n ideale dag tijdens het weekend! Rustig opstaan en ontbijten, naar de gym gaan. Daarna een heerlijke douche nemen en de rest van de dag spenderen met vrienden op een terrasje, in het park of op een outdoor festival.

9. Wat is jouw favo kledingsstuk?
M'n zwarte jegging van Zara. Heel basic, maar zo comfy en hij past bovendien bij alles!

10. Wat is jouw favo dier uit de zoo?
Zonder twijfel de stokstaartjes! Doen me terugdenken aan The Lion King en m'n geweldige kindertijd.

11. Wat brengt je aan het lachen?
Klungelige mensen die om hun eigen blunders kunnen lachen (net zoals ikzelf)!

De blogs die ik nomineer zijn:




Mijn vragen voor jullie:

1. Als je voor een dag iemand anders kon zijn, wie zou je dan kiezen?
2. Vanwaar kwam het idee om een eigen blog te beginnen?
3. Is bloggen voor jou een leuk tijdverdrijf of wil je er je beroep van maken?
4. Wat is jouw favo eetadresje?
5. Hoe zouden jouw vrienden je omschrijven in slechts een paar woorden? 
6. Wat is jouw favo zoete of hartige zonde?
7. Zou je overwegen om ooit naar het buitenland te verhuizen?
8. Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?
9. Vul aan: "Het wordt dringend tijd dat (...) ook in België/Nederland verkocht wordt."
10. Wat is jouw favo gerechtje van op je blog?
11. Wat brengt je aan het lachen?


2 opmerkingen: