woensdag 6 augustus 2014

Quest Bar cravings

Gisteren heb ik m'n eerste pakketje Quest Bars ontvangen via Body & Fitshop! Eerder had ik al enkele Quest Bars gekocht toen ik op city trip was in Stockholm. Daar probeerde ik de smaken: Cookies & Cream, Cinnamon Roll, Strawberry Cheesecake en Apple Pie


Over het algemeen vind ik dit zeer degelijke proteïnerepen en Quest Bar heeft een groot assortiment aan smaken. Bovendien bevatten deze repen enorm veel eiwitten, zijn ze gluten free en vrij van artificiële zoetmiddelen. Een perfecte pre-workout snack dus, als je het mij vraagt!


Onlangs zag ik dat vele food bloggers en fitness junkies deze repen opwarmen in de microgolfoven alvorens ze op te eten... De Double Chocolate Chunk lijkt me hiervoor de ideale proteïnereep om dat eens te testen! Het is een geüpdate versie van de Brownie Quest Bar, alleen dit keer met extra stukjes chocolade. Eens benieuwd of ik m'n dagelijkse chocolate cravings hiermee onder controle kan houden. 

I'll keep you guys updated!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten